niedziela, 14 lutego 2010

Twarzą w twarz

Tytuł wymyśliłem w ostatniej chwili , jak ja dawno nic nie pisałem hehe ,>) Łeb mi pęka . Zawsze mogę to wszystko stąd wywalić , czy ja mam czas na bloga ? Dentysta będzie czekał kolejne pół roku , może się doczeka . Ostatnio trafiłem na fajne dwa blogi i chyba się do tego zapalę . Na oba natknąłem się na MaxModels . Jeżeli tu kiedyś jeszcze zajrzę to coś o nich napiszę ,>) Fotografia . To ona jest powodem wszystkiego . To ona zmusza mnie do działania i myślenia . To dzięki niej mam fantastyczną pasję . To dzięki niej mam stały kontakt z nowymi ludźmi . Czemu ,, Twarzą w twarz ,, ? Tak wyglądają sesje ,>) Sesje fotograficzne z młodymi ludźmi, którzy w pewien sposób akceptują swój wygląd . Efekt tej pracy mogę pokazywać na wielu portalach ale zawsze mi brakowało czegoś więcej , sama fotografia mówi, ale czy nie będzie ciekawiej jeżeli się dowiemy kto , po co i dlaczego ? To dziwne ale w fotografii portretowej brakuje mi czynnika ludzkiego ,>) Niech zdjęcie będzie połączone z historią człowieka , niech to będzie cokolwiek o nim , niech obraz połączy się z rzeczywistością , prawdą . Bo zdjęcie twarzy nigdy do końca nie będzie prawdziwe i mówię tu oczywiście o fotografii portretowej wykonanej w spreparowanych warunkach .

1 komentarz: